Salvem a Asia Bibi

Asia Bibi, una camperola catòlica del Pakistan mare de 5 fills, fa 6 anys que està al corredor de la mort acusa de blasfèmia i condemnada a la forca per una legislació brutal i sectària d’aquell país contra els cristians.

Asia Bibi és candidata al premi Sàkharov del Parlament Europeu. La seva concessió seria un pas molt important pel seu alliberament. Escriu al president del Parlament Europeu demanant que li sigui concedit el premi pel seu testimoni de consciència que prefereix afrontar l’empresonament i la condemna a mort abans que renunciar a les seves creences religioses.

Et proposem un redactat. No oblidis posar el teu nom i cognoms al final de l’e-mail. Pots canviar el que consideris convenient.

 

ESCRIU AL PRESIDENT DEL PARLAMENT EUROPEU

 

Si aquest enllaç no et funciona, escriu un e-mail a antonio.tajani@europarl.europa.eu, amb aquest text que pots modificar si ho desitges:

Excelentísimo Señor:

Me dirijo a usted para solicitar su apoyo a la concesión del premio Sakharov a la libertad de conciencia para la campesina paquistaní Asia Bibi que se encuentra condenada a muerte desde el año 2011 a causa de una ley incompatible con los derechos más elementales, la ley sobre la blasfemia y además utilizada en este caso de manera fraudulenta. La Sra. Bibi, madre de 5 hijos, podría haber puesto fin a su sufrimiento adjurando de su fe católica y convirtiéndose al Islam. Se ha negado siempre a ello. Es un testimonio extraordinario de libertad de conciencia en condiciones extremas: alejamiento de su marido y de sus 5 hijos, prisión en duras condiciones y riesgo de morir. Pensamos que el Parlamento Europeo debería mostrar al mundo su ejemplo mediante la concesión del premio Sakharov lo que a su vez contribuiría a una posible liberación y ayudaría también a aliviar la penosa situación de los cristianos en Paquistán.

Reciba Excelencia mi sincero agradecimiento y consideración.

Subscriu-te al Butlletí

Vols dir-nos quelcom?

El teu nom (obligatori)

El teu email (obligatori)

El teu telèfon

El teu missatge

Accepto la política de privacitat

captcha