Comunicat d’interès per a totes les entitats del Pacte i simpatitzants

Seminari sobre marketing social al CIDE

El Centre de Investigació i Desenvolupament Empresarial (CIDE) de la Universitat Abat Oliba, ens ha ofert la possibilitat de fer un seminari sobre marketing social. L’objectiu d’aquest seminari és aconseguir que les entitats sense ànim de lucre coneguin un altre manera de projectar-se per tal de què la causa social per la qual treballant, obtingui un conjunt d’ajuts que li permetin poder desenvolupar-la.

Així doncs, totes aquelles entitats interessades en fer el seminari, tindran un preu especial de 60€ per entitat, i de cada entitat podran assistir-hi totes les persones que ho desitgin.

Per tal de formalitzar la inscripció podeu posar-vos en contacte amb la Sra. Marta Morelló, tel. 93-2521436, o bé per e-mail al cide@abatoliba.edu. És important que en el moment de fer la inscripció comenteu que sou una entitat del Pacte per la Vida i la Dignitat o bé que heu conegut la realització d’aquest seminari a través de l’Associació E-Cristians.

Marketing cat.pdf

Subscriu-te al Butlletí

Vols dir-nos quelcom?

El teu nom (obligatori)